FAQ - často kladené otázky

1. "Objednal(a) jsem si mobilní službu (polyfonní vyzvánění, barevnou tapetu, animaci, hru nebo slovník) strhlo mi to peníze a vůbec nic mi nepřišlo!"

      Pokud jsi uhradil/a mobilní službu, která ti nepřišla, je na místě zjistit, zda-li tvůj telefon podporuje zprávy WAP PUSH, což snadno zjistíš u svého mobilního operátora. Veškeré polyfonní vyzvánění, barevné tapety, animace, hry nebo slovníky jsou zasílány formou WAP Push (nikoliv MMS a podobně). Pokud zjistíš, že se jednalo jen o chybu v nastavení nebo špatně aktivovaný wap, vyplň reklamační formulář, uveď daný problém a my ti zašleme objednanou službu znovu ZDARMA. Pokud zjistíš, že tvůj telefon vůbec zprávy WAP PUSH neumí, ale umí pouze klasický WAP,nezoufej, vyplň reklamační formulář a my ti ZDARMA zašleme WAP LINK, což je starší způsob zasílání aplikací, který funguje na většině typech mobilních telefonů podporujících WAP. Opět je nutno mít aktivní WAP a popsat problém v reklamačním formuláři v položce „kontakt“. U vyřizování reklamace zjišťujeme, zda byla služba uhrazena.


2. "Píše mi to, když se chci přihlasit: Bylo zadáno špatné přístupové jméno nebo heslo."

      Při zadávání je nutno rozlišovat velká a malá písmena. Můžeš si nechat zaslat své přístupové jméno a heslo na email zadaný při registraci. Uděláš to tak, že klikneš na KONTAKT/NÁPOVĚDA a pak na NEZNÁM HESLO. Pokud si jsi jistý, že zadáváš správně jméno i heslo zkus se přihlásit přes odkaz vpravo nahoře na stránce.


3. "Chtěl bych si změnit heslo či některé osobní údaje..."

      Změnu hesla či tvých osobních údajů v systému serveru sms.cz provedete následovně. Přihlas se do systému (pokud již nejsi) a klikni vlevo na Nastavení. Zde si napiš nové heslo a pro kontrolu ještě jednou a potvrď stisknutím tlačítka Nastavit. Pokud chceš změnit své podrobné osobní informace provádí se to v Seznamka, Můj profil.


4. "Jak si nastavím sms.cz jako úvodní stránku prohlížeče?"

      Je to velmi jednoduché:

  • Klikni zde
  • Objeví se okno, na němž zaškrtni (pokud tak již není učiněno) možnost Open this file..., v české verzi Otevřít tento soubor z aktuálního umístění a tuto volbu potvrď stisknutím tlačítka OK. Potvrď všechna okna, která se objeví a zvolenou stránku budeš mít nastavenou ve svém prohlížeči jako výchozí.


  • 5. "Je používání Vašeho serveru zadarmo, nebo něco budu platit?"

          Registrace na našem serveru stejně jako všechny služby mimo služeb, které jsou vedeny jako placené služby (zasílání placených sms, log, melodii... na mobil), jsou zadarmo.


    6. "Chci si změnit cílové zařízení."

          Po přihlášení na Tvuj účet v sms.cz klikni na Nastavení, Cílová zařízení a zde můžeš zrušit či přidat cílové zařízení (mobilní čísla nebo emaily).


    7. "Jak se mi budou odeslané zprávy ze SMS.cz účtovány?"

          Po zaregistrování a přihlášení na sms.cz si pro možnost zasílání placených SMS zpráv musíte na svůj účet u SMS.cz převést částku, kterou uznáš za vhodné. Provádí se to v Dobití a stav kreditu. Máš možnost výběru z deseti způsobů převodu peněz na svůj účet na SMS.cz. Okamžité převody jsou zavoláním na placenou linku, zasláním premium smsky, převodem z účtu u ebanky (min. částka je 100Kč) nebo složením hotovosti na kterékoli pobočce eBanky či České pojišťovny pod svým variabilním symbolem, další možnosti jsou převody pomocí phone bankingu, složenkou, kreditní kartou či převodním příkazem. Částka, která se strhává za odeslání zprávy je konečná a žádné další poplatky se nikde neplatí ani u svého operátora. Tím máš odesílání zpráv mnohem levnější než odjinud.


    8. "Jak poznáte, že částka, kterou jsem vám zaslal (vložil) na účet je ode mne?"

          Každý uživatel má svůj jedinečný a neměnný Variabilní symbol pod který se přiřazují příchozí platby zcela automaticky.


    9. "Z neregistrované části nemohu odeslat na Eurotel, píše to něco o cookies..."

          Toto je chyba Eurotel brány. Klikni v prohlížeči na Nástroje (Tools), Možnosti sítě internet, vyber položku Zabezpečení (Security) Klikni na síť internet aby se zamodřila a pak na Vlastní úroveň A zde si nalistuj až k položce Soubory cookie a u obou položek dej možnost zapnout. Pak už jen OK, OK...


    10. "Kolikrát můžu odpovědět na jednu otázku v rubrice soutěže?"

          Je započítána pouze jedna odpoveď od soutěžícího. Nemá ani smysl měnit jména a adresy odpovídajícího, protože se to ukládá podle IP počítače a z jednoho IP bereme pouze jednu odpověď.


    11. "Proč jsou zprávy na Vodafone z registrované části placené?"

          Bohužel Vodafone (dříve Oskar) od 22.11.2004 ve svém internetovém formuláři začal požadovat náhodný kód a tento není možné skrze náš jednotný formulář přidat a stejně tak ani nikdo jiný nemůže již směřovat své formuláře či aplikace na formulář Vodafone. Proto jsme přistoupili k našemu placenému kanálu na Vodafone. Pokud chceš nadále odesílat zprávy zdarma na Vodafone klikni po přihlášení vlevo na tlačítko "Brány operátorů" a zde si zvol formulář Vodafone. Bohužel do tohoto formuláře si musíš dopsat telefonní číslo ručně a dopsat jejich kontrolní kód. Placené odesílání má tu výhodu, že máš k dispozici doručenku a jistotu odeslání.

    logo horoskopy
    logo humor
    logo studentka
    logo nejhry
    logo najdemese
    logo tri65dni
    logo tvp
    hledat na Google v Česku Google v Česku
    hledat na Google v Česku
      Přihlášení
      Registrace


      Vzhledy:
      Vlastni
      Úterý 21. 11. 2017 Svátek má Albert
      Vyhrávej v casino.cz nebo na vyherni-automaty.cz   Prodávej s Plať-Mobilem.cz